• icon


  • icon


ОГОЛОШЕННЯ
про тендер на закупівлю послуг для укладення разового договору щодо надання послуг з відновлення/проведення поточних ремонтів окремих частин житлових приміщень/ покрівлі в межах проєкту «Відбудувати Мощун: Від Руїн до Стійкості»
в рамках реалізації проєкту за Грантовою угодою № б/н від 29.04.2025 року
що реалізовуватиметься з 02.06.2025 по 30.11.2025 року

Благодійна організація «Благодійний Фонд «Сміливі» реалізує проєкти з благодійної допомоги з відновлення соціальної інфраструктури та приватних будинків в співпраці з територіальними громадами, а також своєчасне надання благодійної допомоги під час кризових періодів. З цією метою спільно з іноземними партнерами започатковано проект з назвою «Відбудувати Мощун: Від Руїн до Стійкості» (в подальшому – Проект).

Благодійна організація «Благодійний фонд «Сміливі» в рамках закупівлі послуг за Проектом
оголошує конкурс на закупівлю таких послуг:
«Послуги з відновлення/проведення поточних ремонтів окремих частин житлових приміщень/ покрівель в межах проєкту «Відбудувати Мощун: Від Руїн до Стійкості»


Термін надання послуги: липень 2025 - листопад 2025 року

Перелік документів для подачі на участь у тендері:
1. Повний комплект реєстраційних документів юридичної особи/фізичної особи-підприємця (зокрема – Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Довідка про відкриття рахунку, Витяг з реєстру платників єдиного податку/неприбуткових організацій/платників податків, документи про пільги (за їх наявності)); Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2. Резюме;
3. Кумулятивний кошторис (Додаток 1) за формою, що визначено Фондом;
4. Інформація про виконавця (Додаток 2) за формою, що визначено Фондом;
5. Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 3) за формою, що визначено Фондом;
5. Проєкт Договору (Додаток 4).
6. Кодекс Постачальника (Додаток 5)

Вимоги до кандидатів:
● реєстрація юридичною особою/фізичною особою-підприємцем з відповідними КВЕД;
● вища освіта;
● стаж роботи - не менше 2 років;
● орієнтовний перелік послуг:·поточний ремонт 15 об’єктів в Київської області
Поточний ремонт включає виконання наступних робіт/послуг:
• Придбання будівельних матеріалів
• Ремонтні роботи покрівель
• Оздоблювальні роботи
• Фасадні роботи

● досвід громадської та/або проектної діяльності з надання таких робіт/послуг;
● розвинені навички письма, комунікації та ведення переговорів;
● стресостійкість та вміння працювати у стислі терміни;
● швидка адаптація до постійних змін у діяльності БО «БФ «Сміливі» та необхідність корегувати надання послуг з урахуванням ризиків, що випливають з воєнного стану в Україні;
● проактивність, орієнтованість на результат та висока відповідальність;
● наявність професійних контактів в органах влади, ГО та міжнародних інституціях буде перевагою;
● згода на укладення договору на умовах Фонду (є додатком № 4 до цього оголошення).

Умови роботи:
1. Робота на умовах неповної зайнятості за Проектом;
2. Місце роботи: у місці визначеному Фондом або особа має право виконувати роботу за своїм місцезнаходженням;
3. Робота пов’язана з виїздами на об’єкти.
4. Роботи/послуги проводяться відповідно до Кодексу постачальника БО «БФ «Сміливі» (є Додатком 5 до цього оголошення).

Винагорода виконавця:
Рекомендується у ціновій пропозиції передбачити погодинну оплату роботи, передбачити період співпраці на 5 місяців, цінову пропозицію скласти за додатком № 1 - «Кумулятивний кошторис».
Облік годин роботи здійснюється виконавцем самостійно, однак Фонд залишає за собою право встановити обмеження щодо граничної місячної оплати, або граничну ціну договору у відповідності до вимог бюджету Проекту.

Умови договору з виконавцем:
Строк дії договору – 15.07.2025 року початок: - Дата укладення Договору – закінчення 30.11.2025 з правом дострокового розірвання договору/та перегляду його строків;
- Завдання виконавцю видає посадова особа БО БФ «СМІЛИВІ»
- Умови оплати – післяплата на підставі Акту виконаних робіт
- Можливість електронного документообігу
Договір з виконавцем укладається на умовах, що визначені договором, проєкт якого є додатком 4 до цього оголошення та має бути заповнений та наданий виконавцем як додаток до пропозиції.

Оцінка пропозицій:
1. Наявність всіх документів, що визначені оголошенням.
2. Відповідність вимогам до кандидатів, що висунуті у цьому оголошення (пропозиції осіб, що не відповідають вимогам відхиляються);
3. Досвід роботи є важливим критерієм, але не вирішальним.
4. Ціна – найнижча – 3 бали; найвища – 1 бал., середня – 2 бали.

Свої пропозиції, а також питання щодо оголошеного тендеру просимо надсилати:
- на електронну адресу: au.gro.evarb%40rednet
- на адресу: вул. Сковороди, 6, Київ, БО БФ «СМІЛИВІ».

До оголошення додаються наступні Додатки, які мають бути заповнені та подані разом з документами, що передбачені цим оголошенням для участі у тендері:
1. Кумулятивний кошторис (додаток 1);
2. Інформація про виконавця (додаток 2);
3. Лист-згода на обробку персональних даних (додаток 3);
4. Проєкт Договору (додаток 4);
5. Кодекс постачальника (додаток 5).

Пропозиції приймаються по 14 липня 2025 року включно.
Орієнтовна дата укладання договору – 15 липня 2025 року.

Контактна особа: Ілля СЕРГА, +380 (093) 8448433 

Made with