→ Тендери
БО БФ «СМІЛИВІ» створено у 2022 році.Фонд створено як неприбуткову організацію, однією зі статутних цілей якої є співпраця з територіальними громадами та державою для відновлення майна таких територіальних громад, держави. Фінансування проєктів здійснюється за рахунок коштів Фонду, які надаються йому благодійниками та донорами в тому числі – з-за кордону.
Місія Фонду – консолідувати українців у волонтерський рух для спільного відновлення країни, зміцнення взаємодопомоги, а головне – відновлення довіри один до одного. У рамках нашого проєкту “Сміливі Відновлювати” з початку травня 2022 року залучено понад 2000 волонтерів з України, Європи, США, Канади та Австралії. Волонтери допомогли розібрати завали, відремонтувати дахи та вікна у 228 приватних будинках та 153 квартирах у Києві, Харківській та Херсонській областях. Загалом допомогу надано 381 родині (близько 800 постраждалих).З початку війни в Україні знищено чи пошкоджено значну кількість освітніх закладів, які наразі потребують відновлення.
Специфікація щодо предмета закупівлі:Дата проведення - між 23-30 квітня 2025 року.Кількість учасників заходу: 50+/-10 осіб.
Запропонувати на погодження для БФ Сміливі варіанти з 3х локацій у центрі Києва (Шевченківський район) з такими параметрами:• Приміщення має обовʼязково мати укриття в будівлі проведення заходу, або проводитись в укритті;• Має бути гардероб;• Має бути окреме місце для здійснення реєстрації;• Має бути окреме приміщення для проведення кейтерінгу;• Наявність не менше 2 безкоштовних місць для паркування;• Можливість безперебійного живлення заходу на випадок відключення електропостачання;Організація кейтерингу: вітальний кавабрейк, офіційний обід.Організація запрошень гостей заходу за списками, наданими від БФ Сміливі.Організація техніки на заході та послуги технічого супроводу: Проектор з екраном, звуковий супровід, радіомікрофони(від 4х штук), можливість приєднання онлайн гостей з виведенням на екран.Організація синхронного перекладу з англійської на українську мову (перекладачі, перекладацька будка, навушники).Технічний супровід спікерів заходу.Організація супроводжуючого персоналу для здійснення реєстрації, допомоги учасникам у залі.Організація друку необхідної поліграфії для заходу: 2 банери, галерея обʼєктів “До/після” - 8 плакатів формату А0, друк 100 примірників брошури про проєкт (20 сторінок - формат 210*210мм).Організація онлайн трансляцією та організацією відео презентації по проєкту.Організація 50+/-10 пакетів для учасників: програма заходу, брендована сумка-шопер, брендована ручка, брендований блокнот, брелок з тканини.Організація фото та відеозйомки заходу.Підготовка айдентики заходу та презентації для співкерів.