ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА закупівлю «Послуги офісного менеджера в рамках проєкту «Відновлення об'єктів соціальної інфраструктури в громадах-партнерах у 3х областях», що фінансується GIZ на замовлення Уряду Федеративної Республіки Німеччина» 28.06.2024

БО БФ «СМІЛИВІ» створено у 2022 році.Фонд створено як неприбуткову організацію, однією зі статутних цілей якої є співпраця з територіальними громадами та державою для відновлення майна таких територіальних громад, держави. Фінансування проектів здійснюється за рахунок коштів Фонду, які надаються йому благодійниками та донорами в тому числі – з-за кордону.
Місія Фонду – консолідувати українців у волонтерський рух для спільного відновлення країни, зміцнення взаємодопомоги, а головне – відновлення довіри один до одного. У рамках нашого проєкту “Сміливі Відновлювати” з початку травня 2022 року залучено понад 2000 волонтерів з України, Європи, США, Канади та Австралії. Волонтери допомогли розібрати завали, відремонтувати дахи та вікна у 228 приватних будинках та 153 квартирах у Києві, Харківській та Херсонській областях. Загалом допомогу надано 381 родині (близько 800 постраждалих).З початку війни в Україні знищено чи пошкоджено значну кількість освітніх закладів, які наразі потребують відновлення. 
Наразі Фонд розпочинає проєкт «Відбудова місцевих шкіл для стійкості» з відновлення 8 обʼєктів соціальної інфраструктури у Харківській, Миколаївській та Одеській областях і оголошує конкурсщодо закупівлі послуг офісного менеджера.

Орієнтовний перелік послуг:
Організація прибирання офісу:
Контроль за чистотою та порядком в офісі. Координація роботи прибирального персоналу або залучення клінінгових служб.
Організація ремонту офісних меблів та техніки, забезпечення технічного обслуговування офісної техніки:
Виявлення необхідності в ремонті меблів та техніки, залучення фахівців для їх обслуговування.
Регулярне технічне обслуговування офісного обладнання для забезпечення його безперебійної роботи.
Організація та координація зустрічей, нарад і робочих засідань, підготовка офісу:
Підготовка приміщення, технічного обладнання, документів для зустрічей. Забезпечення комфортних умов для учасників та підготовка матеріалів.
Ведення базових діловодчих процесів, у тому числі реєстрації кореспонденції та підготовки документації:
Реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
Підготовка документації та підтримка її у відповідному стані.
Збір, обробка, архівація та зберігання документів, зокрема договорів, звітів, актів прийому-передачі:
Систематизація документів для легкого доступу та архівування.
Відповідальність за зберігання договорів, актів прийому-передачі та звітів у безпечному місці.
Контроль за наявністю необхідних матеріалів і витратних ресурсів в офісі:
Закупівля офісних матеріалів та витратних ресурсів. Ведення обліку запасів та планування їх поповнення.
Збір та перевірка рахунків, контроль витрат, підготовка бюджетів для офісних потреб:
Збір рахунків для оплати, перевірка правильності даних.
Підготовка офісного бюджету та контроль за витратами.
Підтримка внутрішньої комунікації в команді, передача важливої інформації членам фонду:
Забезпечення ефективного потоку інформації між відділами.
Інформування команди про зміни, нові проєкти чи важливі оновлення.


Made with