→ Тендери
БО БФ «СМІЛИВІ» створено у 2022 році.Фонд створено як неприбуткову організацію, однією зі статутних цілей якої є співпраця з територіальними громадами та державою для відновлення майна таких територіальних громад, держави. Фінансування проектів здійснюється за рахунок коштів Фонду, які надаються йому благодійниками та донорами в тому числі – з-за кордону.Місія Фонду – консолідувати українців у волонтерський рух для спільного відновлення країни, зміцнення взаємодопомоги, а головне – відновлення довіри один до одного. У рамках нашого проєкту “Сміливі Відновлювати” з початку травня 2022 року залучено понад 2000 волонтерів з України, Європи, США, Канади та Австралії. Волонтери допомогли розібрати завали, відремонтувати дахи та вікна у 228 приватних будинках та 153 квартирах у Києві, Харківській та Херсонській областях. Загалом допомогу надано 381 родині (близько 800 постраждалих).З початку війни в Україні знищено чи пошкоджено значну кількість освітніх закладів, які наразі потребують відновлення. Наразі Фонд розпочинає проєкт «Відбудова місцевих шкіл для стійкості» з відновлення 8 обʼєктів соціальної інфраструктури у Харківській, Миколаївській та Одеській областях і оголошує конкурс на експерт з комунікацій.
Звертаємось до Консультантів, які прагнуть надавати свої послуги саме нашому Фонду!Якщо ви володієте такими навичками, тоді Вам точно до нас!– Розробка та реалізація комунікаційних стратегій, планів, кампанії та заходів для проєктів фонду.– Налагодження зв'язків з ключовими медіа, взаємодіяти з редакціями, журналістами, партнерами та лідерами думок.– Працювати з текстами різного формату, займатися підготовкою матеріалів, адаптувати їх під різні канали та ЦА.– Взаємодіяти з проєктними командами на всіх етапах підготовки й реалізації проєктів. – Розробляти та впроваджувати комунікаційну стратегію, спрямовану на підвищення обізнаності про БФ "Сміливі" і проєкти.
Вимоги:– 2+ роки релевантного досвіду в комунікаціях із прикладами успішно реалізованих проєктів.– Розуміння, як працювати з журналістами та лідерами думок, мати свою теплу базу контактів. – Вміння взаємодіяти з медіа в різних форматах: пресрелізи, експертні статті, колаборації, спецпроєкти тощо.– Вміння писати влучні тексти, розставляючи акценти за допомогою слів та структури, для різних цільових аудиторій.– Вміння працювати з інформацією, вишукуючи влучні інфоприводи для публікацій.– Наявні управлінські навички, розуміння проджект-менеджменту, стратегічне бачення.