• icon


  • icon


ОГОЛОШЕННЯ
про тендер на закупівлю послуг координатора з нагляду за поточними ремонтами
в межах проєкту «Відбудувати Мощун: Від Руїн до Стійкості»
в рамках реалізації проєкту за Грантовою угодою № б/н від 29.04.2025 року
що реалізовуватиметься з 02.06.2025 по 30.11.2025 року

Благодійна організація «Благодійний Фонд «Сміливі» реалізує проєкти з благодійної допомоги з відновлення соціальної інфраструктури та приватних будинків в співпраці з територіальними громадами, а також своєчасне надання благодійної допомоги під час кризових періодів. З цією метою спільно з іноземними партнерами започатковано проект з назвою «Відбудувати Мощун: Від Руїн до Стійкості» (надалі – Проект).

Благодійна організація «Благодійний фонд «Сміливі» в рамках закупівлі послуг за Проектом
оголошує конкурс на закупівлю таких послуг:
«Послуги координатора з організації і супроводу з питань відновлення об’єктів» в межах проєкту « Відбудувати Мощун: Від Руїн до Стійкості »


Термін надання послуги: липень 2025 - листопад 2025 року

Перелік документів для подачі на участь у тендері:
1. Повний комплект реєстраційних документів фізичної особи-підприємця (зокрема – Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Довідка про відкриття рахунку, Витяг з реєстру платників єдиного податку, документи про пільги (за їх наявності));
2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
3. Резюме;
4. Цінова пропозиція (додаток №1) за формою, що визначено Фондом;
5. Інформація про виконавця (додаток №2) за формою, що визначено Фондом;
6. Лист-згода на обробку персональних даних (додаток №3)

Вимоги до кандидатів:
● реєстрація фізичною особою-підприємцем з відповідними КВЕД;
● вища освіта;
● стаж роботи — не менше 2 років;
● орієнтовний перелік послуг:·
оцінка потреб, координація ремонтно-оздоблювальних робіт, участь у процедурах з вибору підрядника, участь у складанні загального графіка виконання робіт на об'єкті, контроль строків виконання ремонтно-оздоблювальних робіт відповідно до затвердженого графіка нагляд за процесами ремонту, контроль за дотриманням норм виконання ремонтно-оздоблювальних робіт відповідно до нормативно-правової бази у сфері будівництва, ДБН та ін. документації нагляд за підрядником, перевірка та погодження об'ємів виконаних робіт від субпідрядних організацій, виконавців та контроль якості кінцевих результатів.
● досвід громадської та/або проектної діяльності з надання таких послуг;
● розвинені навички письма, комунікації та ведення переговорів;
● стресостійкість та вміння працювати у стислі терміни;
● швидка адаптація до постійних змін у діяльності БО БФ «Сміливі» та необхідність коригувати надання послуг з урахуванням ризиків, що випливають з воєнного стану в Україні;
● проактивність, орієнтованість на результат та висока відповідальність;
● наявність професійних контактів в органах влади, ГО та міжнародних інституціях буде перевагою;
● згода на укладення договору на умовах Фонду (є додатком №4 до цього оголошення).

Умови роботи:
Робота на умовах неповної зайнятості за Проектом;
Місце роботи: у місці визначеному Фондом або особа має право виконувати роботу за своїм місцезнаходженням;
Динамічна та цікава робота із великою кількістю зовнішніх контактів;
Можливість проходження додаткових спеціалізованих тренінгів.

Винагорода виконавця:
Рекомендується у ціновій пропозиції передбачити період співпраці на 5 місяців, цінову пропозицію скласти за додатком № 1 - Конкретний перелік послуг - «Цінова пропозиція».
Фонд залишає за собою право встановити обмеження щодо граничної ціни договору відповідно до вимог бюджету Проекту.
Фонд залишає за собою право встановити обмеження щодо граничної ціни договору відповідно до вимог бюджету Проекту.

Умови договору з виконавцем:
Строк дії договору – 01.07.2025 року початок: - Дата укладення Договору – закінчення 30.11.2025 року з правом дострокового розірвання договору/та перегляду його строків;
- Завдання виконавцю видає посадова особа БО БФ «СМІЛИВІ»
- Умови оплати – післяплата на підставі Акту
- Можливість електронного документообігу
Договір з виконавцем укладається на умовах, що визначені договором, проект якого є додатком №4 до цього оголошення та має бути заповнений та наданий виконавцем як додаток до пропозиції.

Оцінка пропозицій:
Наявність всіх документів, що визначені оголошенням.
Відповідність вимогам до кандидатів, що висунуті у цьому оголошення (пропозиції осіб, що не відповідають вимогам відхиляються);
Досвід роботи є важливим критерієм, але не вирішальним.
Ціна – найнижча – 3 бали; найвища – 1 бал., середня – 2 бали.

Свої пропозиції, а також питання щодо оголошеного тендеру просимо надсилати:
на електронну адресу: au.gro.evarb%40rednet
на адресу: вул. Сковороди, 6, Київ, БО БФ «СМІЛИВІ».

До оголошення додаються наступні Додатки, які мають бути заповнені та подані разом з документами, що передбачені цим оголошенням для участі у тендері:
1. Цінова пропозиція (додаток № 1);
2. Інформація про виконавця (додаток № 2);
3. Лист-згода на обробку персональних даних (додаток № 3).
4. Проєкт Договору (додаток № 4).

Пропозиції приймаються по 27 червня 2025 року включно.
Орієнтовна дата укладання договору – 01 липня 2025 року.

Контактна особа: Ілля СЕРГА, +380 (093) 8448433 

Made with